Bestellen

In onze webshop vind je een ruim assortiment met de hipste hebbedingetjes voor baby's en kids! Je vindt hier zachte babyspullen voor je kleintje, babykamer muurstickers, baby beddengoed, basic babykleding, speelgoed, accessoires en de leukste kraamkado’s.  

Hoe werkt deze webwinkel?


Producten bekijken en in de winkelwagen leggen:
In de donkergrijze menubalk vind je de catetorieën waarin Yurada alle producten aanbiedt. Speciaal zijn de babykamer thema's. Daarin vind je allemaal babyspullen die goed bij elkaar passen in handige thema's bij elkaar gezocht. Als je klikt op een thema wat je aanspreekt, kun je zien welke babyspullen er allemaal in worden aangeboden. Daarnaast zijn alle producten "los" te vinden in de overige categorieën. Als je in het menu een keuze hebt gemaakt, dan vind je vervolgens een overzicht van alle producten die hier in passen. Aan de linkerzijde kun je vervolgens de zoekopdracht verfijnen door enkele selecties te maken, zoals zoeken op kleur of merk. 
Je ziet per product een foto, een titel, de prijs en een "in winkelwagen" knop. Indien je het product wilt bestellen, kun je op de "in winkelwagen" knop klikken, waarna het in de winkelwagen wordt gelegd. Wil je eerst wat meer informatie? Dan kun je op de foto van het product klikken, waarna er meer informatie over het product verschijnt, alsmede een grotere foto en eventuele extra foto's. Ook op deze plek kun je het product aan de winkelwagen toevoegen door op de "in winkelwagen" knop te klikken. Rechts boven aan de pagina zie je welke producten er in de winkelwagen liggen. Ook kun je de inhoud van uw winkelwagen te allen tijde bekijken door op het plaatje van de winkelwagen te klikken dat rechts bovenaan de webshop staat en de inhoud desgewenst wijzigen.

NB
 In plaats van het zoeken van producten via de menubalk en in de linker kolom, kun je er ook voor kiezen om rechts bovenaan, bij de witte balk naast het vergrootglas, de hele webwinkel doorzoeken door een zoekwoord in te typen. Als je vervolgens op het vergrootglas klikt of de enter toets van je toetsenbord, krijg je alle producten te zien krijgt die bij het zoekwoord passen.
Afrekenen:
Ben je klaar met winkelen en wil je afrekenen? Klik dan, nadat je het laatste product in je winkelwagen hebt gelegd, rechtsbovenaan op "Winkelwagen". Je krijgt dan een compleet overzicht met de inhoud van jouw winkelwagen te zien. Hierin kun je desgewenst nog wijzigingen aanbrengen. Ook zie je een overzicht van de door jou verzamelde spaarpunten. Indien je al spaarpunten hebt uit een eerdere bestelling, dan kun je ze op deze plek inwisselen. De spaarpunten kunnen alleen worden gebruikt door klanten met een account. Klik hier voor meer info....
Wil je de producten die in de winkelwagen liggen bestellen, klik dan op "Ga door naar afrekenen". Je komt nu bij de kassa van Yurada, waar je eenvoudig kunt afrekenen via een beveiligde (HTTPS) internetverbinding:

  1. Factuuradres
    Heb je een account bij Yurada? Klik dan op "klik hier" boven het woord "Factuuradres". Vul vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in en klik op de knop "log in", waarna je gegevens automatisch worden ingevuld. 
    Bestel je voor het eerst bij Yurada, of heb je bij een vorige bestelling geen account aangemaakt? Dan vragen wij je jouw naam, adres, etc. in te vullen. Als je jouw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, kun je dit aangeven door helemaal onderaan bij "verzenden naar hetzelfde adres als factuuradres" het vinkje weg te halen. 
    Indien je een account wilt aanmaken, kunt je onderaan bij "maak een account aan voor je volgende bezoek" een vinkje plaatsen, waarna je gevraagd zal worden om je e-mailadres en een wachtwoord in te vullen.
  2. Verzendwijze
    Hier staat automatisch het bedrag ingevuld wat wij voor jouw bestelling aan verzendkosten berekenen. Wij versturen elke bestelling binnen Nederland met PostNL.
  3. Betaalwijze 
    Kies nu de door jou gewenste betaalmethode. Deze keuzes zijn "iDEAL" (je wordt aan het eind van het besteldproces direct doorgeleid naar het internetbankieren van jouw eigen bank), "MrCash" (de Belgische iDEAL), "Creditcard" ("Mastercard", "Maestro" of "Visa", aan het eind van het bestelproces kom je op een pagina van onze betaalprovider Sisow, om de betaling met je creditcard te voldoen), "Bankoverschrijving" (je kunt de betaling zelf voldoen middels internetbankieren of een overschrijvingskaart) of "AfterPay" (je kunt de betaling binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling voldoen middels een digitale acceptgiro.
  4. Bestelling controleren 
    Je ziet nu jouw bestelling inclusief de verzendkosten en het eindtotaal. Al je gegevens zijn ingevuld. Controleer dit goed. Heb je iets niet goed ingevuld? Dan kunt je het nog wijzigen door bovenaan de pagina naar de winkelwagen te gaan. Daarnaast kun je je abonneren op onze nieuwsbrief en desgewenst gebruik maken van het veld "Opmerkingen".
  5. Plaats bestelling 
    Je wordt gevraagd om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden: Lees de algemene voorwaarden door, door te klikken op "algemene voorwaarden". Vink het vakje "Ik accepteer de algemene voorwaarden van Yurada" aan. Klik tenslotte op de "Plaats je Bestelling" knop om je bestelling te bevestigen en de koopovereenkomst te sluiten.

Indien je bij de betaalwijze voor iDeal gekozen hebt, word je nu via een beveiligde verbinding doorgeleid naar het iDeal portaal. Kies jouw eigen bank en betaal via de beveiligde omgeving van je eigen bank. 

Nadat je de bestelling hebt afgerond stuurt Yurada je een bevestiging per e-mail. 
Heb je betaald met iDEAL, MrCash, Creditcard of AfterPay? Dan neemt Yurada je bestelling direct in behandeling. 
Heb je bij de betaalwijze gekozen voor "bankoverschrijving"? Dan wacht Yurada met het in behandeling nemen, totdat het factuurbedrag is bijgeschreven op de bankrekening van Yurada. 

Wanneer Yurada je bestelling in behandeling heeft, zal je bestelling normaal gesproken binnen 1 tot 2 werkdagen worden verzonden (mits op voorraad). Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je van Yurada een e-mail. Tevens ontvang u van de vervoerder een e-mail met daarin uw track & trace code om de bestelling te volgen. Doorgaans wordt je bestelling, binnen Nederland, dan de volgende dag bij je bezorgd door PostNL. Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een ‘niet thuis-code’. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen. Je kunt je keus tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven. En anders probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer.
Lukt het de tweede keer ook niet om je pakket te bezorgen? Dan wordt het pakket voor je bewaard op een PostNL locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna gaat het pakket terug naar Yurada. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt, anders mag het pakket niet aan je meegeven worden.

Mocht een product (tijdelijk) niet leverbaar zijn, dan nemen we direct contact met je op om samen naar een passende oplossing te zoeken.


Ga terug naar de vorige pagina.