Suggesties & Klachten

Bij Yurada draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, webshop of levering, dan vernemen wij dit graag van je. We doen dan ons best om naar een oplossing te zoeken en je alsnog tevreden te stellen.

Je kunt onze klantenservice een e-mail sturen door hier te klikken.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 1-3 dagen (maximaal 14 dagen) na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)"



Indien je een product wilt retourneren, verzoeken wij je hier te klikken voor onze retourprocedure. 

Ga terug naar de vorige pagina.