• Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel goed gegaan?

    Wij sturen altijd automatisch een bestelbevestiging. Heb je geen bestelbevestiging ontvangen, dan kan het zijn dat de bevestiging in je spam-box is terechtgekomen. Ook kan het zijn dat je een foutief email-adres hebt ingevuld. Een andere mogelijkheid is dat de betaling van je bestelling niet is gelukt. Bij twijfel kan je altijd een email sturen naar info@yurada.nl of bellen naar 0878-746918.

     
  • Waar kan ik mijn spaarpunten inwisselen?

    Spaarpunten kunnen uitsluitend in de winkelwagen ingeleverd worden. Hiervoor moet je ingelogd zijn met je account. Let op: de spaarpunten kunnen dus niet ingeleverd worden op de kassapagina!
     
  • Komen de kleuren van de producten in de webwinkel altijd overeen met de geleverde producten? 

    Wij doen ons uiterste best om foto's te plaatsen van een juiste weergave van de kleur van het artikel. Toch kan een foto die je op het scherm bekijkt er iets anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van het schermtype en van beeldscherminstellingen van jouw computer.
     
 
  • Wat is de TOG waarde die bij sommige producten staat vermeld?

    De TOG-waarde geeft aan hoe warm een product is, rekening houdend met de omgevingstemperatuur. Hoe hoger de TOG-waarde, hoe warmer het product. 

    In een kinderkamer met een temperatuur tussen 10°C en 16°C
    kun je het best een slaapzakje gebruiken met een TOG-waarde tussen 2,0 en 3,5.

    In een kinderkamer met een temperatuur tussen 16°C en 20°C
    kun je het best een slaapzakje gebruiken met een TOG-waarde van 2,5

    In een kinderkamer met een temperatuur tussen 20°C en 24°C
    kun je het best een slaapzakje gebruiken met een TOG-waarde van 1,0.

    In een kinderkamer met een temperatuur tussen 24°C en 27°C
    kun je het best een slaapzakje gebruiken
     met een TOG-waarde van 0,5.

    Kijk hier voor de TOG waardes van Baby Boum
    Kijk hier voor de TOG waardes van Koeka

 

  • Hoe kan ik mijn nieuwe producten het best wassen?

    Doe je nieuwe product voor de eerste wasbeurt eerst in een badje met natuur azijn. Hierdoor worden de kleuren gefixeerd en zullen langer mooi blijven. 
    Was het product niet heter dan is aangegeven op het wasetiket.

 

  • Moet ik nog meer betalen naast de artikelprijzen in de webshop?

    De extra kosten verschillen per bestelling. Extra kosten kunnen bij Yurada bestaan uit verzendkosten en uit betaalkosten.

    verzendkosten:
    Bestellingen boven de € 20,- worden GRATIS verstuurd binnen Nederland.

    Bij een bestelling onder de € 20,- zijn de verzendkosten afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket, variërend van € 1,95 tot € 5,95 per bestelling. 
    Sommige producten worden rechtstreeks door onze leverancier verzonden. Hiervan zijn de verzendkosten voor een bestelling beneden de 20 euro altijd € 5,95.
    Kadobonnen worden gratis verzonden.
    Op de afreken-pagina kun je zien wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn.

    Verzending naar België is gratis vanaf € 75,-. Voor bestellingen onder € 75,- kunnen de kosten variëren tussen € 3,95 en € 9,95. Op de afreken-pagina kun je zien wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn. 

    Voor verzending buiten Nederland en België zijn de verzendkosten op aanvraag.

    betaalkosten:
    Betaalkosten zijn kosten die betaald moeten worden wanneer er gekozen wordt voor een bepaalde betaalmethode. Betalen via iDeal, Mr. Cash en bankoverschrijving brengt geen extra kosten met zich mee. Als je er voor kiest om te betalen met Afterpay betaal je € 0,99 aan betaalkosten. Deze kosten verschijnen dan automatisch in het overzicht op de afreken-pagina. Kies je ervoor om te betalen met een creditcard van Mastercard, Maestro of Visa, dan betaal je € 1,50 aan betaalkosten. Ook deze kosten verschijnen in het overzicht op de afreken-pagina.